Saturday 28 March 2015

Public Transportation date 1




Public transportation date..
sound weird..
tapi anje kita nie bg nama. hahahah
 Hello,
i first time naik train kot..
x pernah naik public transport.
kalau ada pun 2 tahun lepas.
tu pun first time..
first date naik bas..
second date naik kreta sewa..
third date naik monorail.
kejadahnya aku nak naik monorail kalau rumah sekangkang kera 
dari kolej?
ayah pun x kasi..
tapi x pe..
cuba try naik..
cternyaa.
dia dah tunggu dah dekat monorail raja chulan.
faz pulak trunkan kt bukit bintang.
cter dyee..
aku yg blur..
aku oun gigih tnye abg polis tu..
cm ne saya nk g raja chulan.
abg tu pun senyum lepas tu tolong tekan.
okey. aku pun bayar 1.20 ,.
dapat coin..
aku pun gigih g scan coin..
tnggu..
ttbe dia col..
dia suh tnggu jugak.
aku pun tunggu..
lepastu..
dia dtg dye ckp nape beli coin smua..
aku nie mane la tau..
aihhh..
lepastu dye mmbebel ape ntah..
tacing jugak laaa..
citer nyee sejak tu dye asyik dok bahan aku.
dia cakap simpan buat kenangan
biadap..
aku rasa panas hati jeee.
nie la coin yg dia dok bahan je
cehhhh
..
sebab kau coin, dia punya bahan... aihhhhhh


No comments:

Post a Comment