Monday 2 March 2015

hati x sador..





Hidup ni terlalu indah untuk dipersiakan..
saat kau bahagia saat tu kau di uji..
pernah x kau jatuh cinta dgn orang x move on?
susah .
kau kene makan hati..
kau kene sediakan diri untuk kecewa...
kau kene kental..

Pernah x kau bercnta dgn org yang kau jarang jumpe ?
pernah tak kau kenal 3 tahun, 
kau baru jumpe sekali..
sekali je?
boleh kau tabah?
boleh kau simpan rasa kecewa tu dari semua org?
boleh kau didik diri kau sentiasa pkir positive?
boleh kau sabar, dan kau harap semuanya berubah sekelip mata?

bila tngok orang lain ada memori dgn orang tersayang..
tngok orang post gmbr dgn org tersayang..
dan kau x mampu nk buat cmtu
kau ada, tapi kau x mampu nk tunjuk,
kau x mampu nk ckp dgn org kau ade dia..
kau bahagia dgn dia?
kau kena tahan diri dari  buat bnde yg kau teringin nk buat..

dan saat tu kau mula berpikir negatif..
dia malu ada aku? 
kenapa dia cmtu?
dia x sudi?

pernah x kau harapkan satu relationship ..
yang semua org tau kewujudan dia..
tanpa diam2..
sebab aku dh pernah rasa bercnta diam tu perit..
semua bnde kau kene sorok..
kau cm perempuan simpanan dye..
kau cm x penting untuk dia..

Nasihat aku untuk mereka yang senasib..
kau kene tabah,,
sediakan tisu banyak2..
kau mmg ditakdirkan cm tu..

relationship yg sorok adalah satu bnde yang aku rasa cm fuck...
bukan tiap masa aku update gmbr kau..
ckup org tau , aku ada kau n org x ingt aku syok sendiri..
dan org x ingt aku tipu bila aku cakap aku ada kau..
dan datangla beribu orang pun,
hati aku tetap untuk kau..

mungkin nampak bodoh,
tapi hati aku,
aku x mampu nk tolak..

sampai bila nk sorok ?
sampai dia dah x malu ada aku ..
sampai dia x fikir orang lain..
sampai dia nk jaga hati aku yang dah lama terluka nie..

samapai satu masa..
izinkan aku pergi..
sebab aku dh penat nk jadi kekasih rahsia kau..
Aku bukan tiap masa nak tontonkan cukup sekali..
sekali jer..
aihhh.. 

*baru balik dating pun sedihh.. lahanat betul perasaan cm nie..
makan ubat dan tidur...




No comments:

Post a Comment