Friday 28 February 2014

perubahan drastik.. semakin hambar

Assalamualaikum..

benar lah kata pepatah..

manusia mudah berubah..

ya.. itulah frasa yang sedang aku lalui..

berkasih pada yang x sudi..

mengharap pada yang x pasti..


sampai bila?
aku sendiri tiada jawapan..

aku x tahu apa yang kau mahukan..

jikalau kau x sudi, katakan..

agar aku berhenti berharap.

agar aku mengerti..

yang apa aku cintai ..

x mungkin menjadi milikku..

wahai hati,

biarkan dia dgn hidupnya..
kau pulih laa seperti dahulu..

seperti aku dan dia x pernah kenal.

mungkin itu jalan terbaik..

undur diri..

maaf,

sebanyak mana sayang aku buat kau..

ianya sudah terhakis perlahan2.

kelak jgn kau tnya kenapa aku x seperti dulu..

patutnya kau tnya diri,

kenapa kau x seperti dulu.

,

pergilah kecewa,,

hadirlah bahagia..

mana mungkin selamanya aku derita..

No comments:

Post a Comment